19. juli 2010

Kjære Ica/Rimi

Klage til Ica/Rimi:

Hei! Jeg henter post i noen av deres Rimi-butikker og har etterhvert blitt lei av å måtte snu på postboksskapet hver gang jeg skal hente posten min.
Dette gjelder for Rimi XXX, der de så og si hver dag setter skapet helt eller delvis feil vei.
Ved enkelte tilfeller har jeg måtte gå og spørre om posten er ferdigsortert og om jeg kan hente den ut, da det ikke faller meg naturlig at det er tilfelle når skapet står med baksiden ut mot publikum.

Jeg har tatt dette opp med betjeningen, men fikk en sur reaksjon der den ansatte bare gikk sin vei... Har hatt mye problemer med denne postavdelingen det siste året, med mye feilsortering av post, pakker som står på posthyllene mens det påstås at pakken ikke er kommet når jeg viser hentelapp osv osv. Dette har bedret seg den siste tiden, men dette med postskapet er liksom dråpen som får begeret til å renne over.

Mvh TTL

Svar:
Hei!

Takk for at du har henvendt deg til oss. I forbindelse med dine synspunkter om butikken beklager vi det som har hendt. Vi har videresendt henvendelsen til ansvarlige salgssjef som kommer til å ta den videre med butikksjefen for å få til en bedring.
Har du andre spørsmål eller synspunkter er du velkommen til å kontakte oss igjen. Vi hjelper deg gjerne!

Vennlig hilsen
ICA Kundekontakt
XXX



Etter at jeg sendte denne e-posten til Ica-Rimi gruppen har postboksskapet stått helt riktig hver eneste dag, og ikke nok med det, sjefen for den aktuelle butikken ringte meg to ganger for å beklage det inntrufne og fortalte meg om hvilke endringer som skal gjøres i butikken for å få til en bedre postavdeling. Nokså fornøyd med at folk tar så tak i ting som egentlig bare er småtterier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar